VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím, kterým je Jiří Martinec, Generála Svobody 45, 550 01 Broumov, IČO: 45572861, DIČ: CZ6509172274. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.
BALNÉ A POŠTOVNÉ Objednané zboží vám zašleme přepravní službou PPL (popř. na vyžádání Českou poštou): a. dobírkou – od 200,- (hotovostní platba při převzetí zboží) b. platbou bezhotovostní – od 150,- (převodem na účet : 8249640237/0100 jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce) nebo je po možné využít osobní odběr (po domluvě termínu). Výjimkou jsou extra těžké a rozměrné/neskladné/ zásilky (oštěpy, latě apod.) a zásilky nad 30 kg (činky, stoly pro stolní tenis, trampolíny) apod. těžké zásilky, kde je dopravné účtováno podle hmotnosti a rozměru zásilky po dohodě se zákazníkem. U těchto produktů požadujeme jen platbu převodem.
Cena dopravy stanovená hmotností zboží (platí pro ČR)
Hmotnost zásilky do:
Cena s DPH:
30 kg
od 360 Kč
50 kg
od 480 Kč
75 kg
od 600 Kč
100 kg
od 730 Kč
150 kg
od 990 Kč
200 kg
od 1180 Kč
ATYP BALÍKY - jsou balíky pokud jedna strana přesahuje délku 120 cm a balíky nepravidelného tvaru. U těchto balíku připočítáváme příplatek dle tarifu přepravních služeb a to od 150 Kč s DPH.
DODACÍ LHŮTA A CENY Dodací lhůta do 10 pracovní dnů balíkem dopravou PPL. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. U produktů na objednání je dodací lhůta přibližně 10 - 21 dnů. Produkty, které jsou uvedeny "NA OBJEDNÁNÍ" jsou ceny pouze orientační. Ceny se stále mění dle vstupních nákladů (materiál, energie, výroba, doprava). Po obdržení objednávky se s Vámi spojíme a provedeme aktuální nacenění.
VÝMĚNA ZBOŽÍ V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
REKLAMACE A ZÁRUKA Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen sepsat s dopravcem reklamační formulář a neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na: a) vady vzniklé běžným používáním b) nesprávným použitím výrobku c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci: 1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy: V souladu se zákonem č.89/2012 par.1829 Ob.z. má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a je povinen vrátit zboží do 14 dnů, nebo prokazatelně doložit, že v této lhůtě zboží odeslal prodávajícímu. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě a dodržíte níže uvedené podmínky bude Vám vrácena kupní cena za zboží včetně poštovného a balného:
- kontaktujete nás telefonem nebo e-mailem a dohodnete si způsob vrácení zboží
- zboží, které budete vracet, nesmí být poškozeno a musí být bez známek používání či opotřebení, musí být kompletní, včetně příslušenství, návodu, záručního listu atd.
Doporučení - Zboží nejlépe ochráníte proti poškození při přepravě zpět tak, že použijete původní obal.
Společně se zbožím zašlete kopii dokladu o koupi. - peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na účet a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení vráceného zboží. Kupující zasílá v tomto případě zboží zpět na vlastní náklady.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží nebude převzato zpět, eventuálně bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 12000 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz